خرید من از پنوتک | جک پنوماتیک سلام
، من کیان هستم و کارم جابجای قطعات سنگین صنعتی است. در کارم نیاز به بلند کردن و جابجا کردن اجسام سنگین دارم. و نیاز داشتم تا یک جک پنوماتیک بخرم. تمامی دنیای اینترنت و فروشگاه را گشتم که بتونم با پولم یک جک پنوماتیک خوب و با کیفیت بعد از تحقیق و بررسی، با فروشگاه پنوتک آشنا شدم که اولش بسته بود ولی شماره تماس روی درب فروشگاه بود و تماس گرفتم تا بهم مشاوره بدن بعد از تماس با مشاوره خوبی که بهم دادن (دانش بسیار بالای فروشندگان این مجموعه) متوجه شده که کالای که میخوام رو دارند و گارانتی مناسبی هم برای کالا عرضه میکنن و جک پنوماتیک پنوتک را انتخاب کردم. من از خریدم راضی هستم و چون در اینترنت مشاوره این موضوع نبود با شما به اشتراک میزارم تا اگر قصد خرید جک پنوماتیک را دارید از تجربه من در خرید استفاده کنید. این جک کیفیت ساخت بالایی دارد و آپشن هاش هم زیاده راست.


برای این که بتونید متوجه بشید من از چه چیزای راضی بودم، مزایای این جک پنوماتیک رو براتون مینویسم:


گارانتی: گارانتی این شرکت ۱۸ ماه است و با هر مشکلی به شما کمک میکنند

هزینه کمتر در طولانی مدت: با این که کمی گرانتر از بقیه برند ها بود اما زمان بیشتری رو کار میکنه که این یعنی در طولانی مدت بسیار ارزانتر از برند های دیگر است

قدرت بالا: این جک می‌تواند وزن‌های سنگین را به راحتی بلند کند.

سرعت بالا: این جک می‌تواند اجسام را در زمان کوتاهی بلند کند.

قابلیت حمل و نقل آسان: این جک به راحتی قابل حمل است و می‌توان آن را به هر مکانی منتقل کرد.

قیمت مناسب: این جک نسبت به سایر جک‌های پنوماتیک موجود در بازار قیمت مناسب‌تری دارد.

خدمات پس از فروش عالی: شرکت پنوتک خدمات پس از فروش عالی برای محصولات خود ارائه می‌دهد.


نکات منفی: به صورت کلی من از خریدم راضی هستم اما چندتا نکته منفی هم هست که باید بگم تا درست انتخاب کنید.

رنگ بندی: جک پنوماتیک پنوتک فقط یک رنگ دارد درسته که در کار محو میشود و اهمیتی ندارد اما شاید کاربر این جک رو به صورت روکار اجرا کنه.

هزینه ارسال: برای ارسال از من هزینه دریافت شر و من بیشتر تمایل داشتم که همین هزینه رو هنگام خرید پرداخت کنم و دوباره کاری نشه.

نتیجه‌گیری من از خریدی جک پنوماتیک که داشتم:

در مجموع، من از خرید جک پنوماتیک پنوتک راضی هستم. این جک ابزار کاربردی و قدرتمند است که تمام نیازهای من رو تو صنایع مختلف برآورده می کنه.


من به شما توصیه می‌کنم اگر پشتیبانی و گارانتی خوبی میخواید و همچنین کیفیت محصول براتون مهمه و نمیخواید پولتون رو دور بریزید از پنوتک خرید کنید، جک پنوماتیک پنوتک واقعا خوبه.