مفهوم تخم مرغ شانسی مدت زمان زیادی است که وجود دارد، اما نسخه مدرن آن به تخم مرغ شانسی کیندر مربوط  می‌ شود که توسط کمپانی ایتالیایی فرررو در سال ۱۹۶۸ اختراع شد. تخم مرغ شانسی این شرکت یک تخم مرغ شکلاتی با یک اسباب‌بازی کوچک درون آن است که حس و حال عجیبی برای کودکان ایجاد می‌کند.

خرید عمده اسباب بازی چینی

تخم مرغ های شانسی مدل های دیگری از شانسی هستند که برای کودکان 2 تا 10 سال میباشند؛ هیجان و قیمت مناسب این اسباب بازی ها آن هارا مورد علاقه کودکان و والدین کرده است و هدف کسانی که این نوع از اسباب بازی های هیجان انگیز را ساختند این بود که هر روز بتوانند کودکان را قافلگیر و هیجان زده کنند و آن هارا از روزمرگی دربیاورند.

البته باید گفت که تولید تخم مرغ شانسی نیز با چالش‌های خاص خودش مواجه بود که یکی از آنها تولید شکلات آن بود و هر کارخانه ای نمی‌توانست به راحتی آن را تولید کند و نیاز به دستگاه خاصی بود. در ابتدا شکلات به عنوان قالب تخم مرغ شانسی مورد استفاده قرار می‌گرفت.

با گذشت زمان ایده و طراحی ها تغییر کرد و متخصصان این حوزه تصمیم گرفتند بعد از چند دهه به جای شکلات از پلاستیک استفاده کنند. ولی برای اینکه حس هیجان مخاطب همانگونه باقی بماند خوراکی ها را بصورت بسته بندی داخل آن قرار می‌دادند. استفاده از پلاستیک مزایای بسیاری داشت که از جمله آنها:

  • انعطاف در طراحی
  • تنوع رنگ
  • کاهش هزینه

رویه تولید این محصولات امروزه به این شکل است که تولیدکنندگان با تهیه پوکه تخم مرغ شانسی و محصولاتی که داخل آن ها جایگذاری می شود مثل اسباب بازی شانسی و لوازم شانسی، این محصولات را مطابق با سلیقه خودشان تکمیل و توسط ملزومات شانسی هایی که برای بسته بندی و عرضه استفاده می شوند مثل شیرینگ ها و سینی ها، بسته بندی و برای ورود به بازار آماده می کنند.

 

انواع تخم مرغ شانسی

  • ساده : این تخم مرغ ها پلاستیکی هستند در اندازه های مختلف و درون آنها اسباب بازی های رنگارنگ و متفاوتی وجود دارد.
  • شکلاتی : یک مدل دیگر از تخم مرغ شانسی وجود دارد که دور اسباب بازی ها یک جعبه پلاستیکی کوچک هستند و دور آن روکشی از شکلات میباشد که در سراسر دنیا متقاضیان زیادی دارد.
  • شفاف : این نوع تخم مرغ شانسی ها در جعبه های شفافی تولید میشوند که معمولا سایز آنها کوچک میباشند و معمولا در آنها انواع خوراکی ها، کش مو، و اکسسوری های دخترانه قرار دارد.

امروزه انواع تخم مرغ شانسی در طرح ها و رنگ های متفاوت، بزرگ و کوچک، دخترانه و پسرانه زیادی در دنیا تولید میشوند و طرفداران زیادی دارند و با اطمینان میتوان گفت هنوز هم شور و هیجان زیادی را برای کودکان به ارمغان میاورند.

معمولا سایز تخم مرغ های شانسی از 2 سانت شروع میشود و تا بالای 20 سانت ادامه دارند و هرچقدر اندازه آنها بزرگتر باشد گران تر بوده و اسباب بازی های بیشتری در خود دارد و همچنین به بزرگترین سایز تخم مرغ های شانسی،  تخم دایناسور گفته میشود که معمولا سایز آنها از 20 سانت به بالا میباشند و معمولا گران تر از بقیه بوده و حامل اسباب بازی های ارزنده و بیشتری نسبت به بقیه سایز ها میباشد.

مجموعه های زیادی در دنیا روی اسباب بازی های شانسی سرمایه گزاری کرده و آنها را تولید میکنند از جمله: چین، تایوان، هنگ کنگ، آلمان و انگلستان و محصولاتشان را به همه دنیا صادر میکنند.

نکات مهم در هنگام خرید تخم مرغ شانسی

اما در هنگام خرید تخم مرغ شانسی ها باید به یکسری نکات مهم توجه کنید که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

  • جذابیت و تنوع

جذابیت و تنوع محصولات در چشم خریدار بسیار مهم و حائز اهمیت است به طوری که استفاده از تخم مرغ شانس های با رنگ های جذاب که توسط شیرینگ های چاپدارزیبا بسته بندی شده اند می تواند جالب باشد.

  • باکیفیت و با دوام

انتخاب محصولی با کیفیت که از مواد اولیه درجه یک تولید شده و دقت لازم را هنگام طراحی و ساخت داشته است بسیار مهم است زیرا باعث رشد برند شما و شناخت شما در بازار می شود.

  • ایمنی

این محصولات به دلیل تماس مستقیم با پوست و دهان باید از استانداردهای ایمنی برخوردار باشند. پس در متریال ساخت آن ها نباید از مواد سمی و همچنین رنگ استفاده شده در آن ها باید از نوع خوراکی و غیر قابل حل شدن باشد.

خرید تخم مرغ شانسی از هدهد

این کمپانی مشهور ایرانی یک شرکت تولید کننده میباشد که بدون واسطه به فروش عمده تخم مرغ شانسی در کشور و هم در خارج از کشور پرداخته است، اولین بار در سال 1388 در استان تهران تاسیس شده است و با پشت سر گذاشتن پله های ترقی توانسته است هم در فروش و هم در تولید اسباب بازی ها و تخم مرغ های شانسی محبوبیت زیادی را کسب کرده و مشتریان زیادی پیدا کند و با تولید بیش از 200 مدل متفاوت تخم مرغ شانسی محصولات متنوعی را به بازار عرضه کند.

از تخم مرغ شانسی های این برند می توانیم به:

  1. تخم مرغ شانسی سایز 1.5 (7×5 سانتی‌متر)

کوچکترین سایز تخم مرغ شانسی که در دو مدل شفاف و مات عرضه می شود. از نوع شفاف آن برای پر کردن انواع اسمارتیز و خوراکی های ریز استفاده می شود.

  1. سایز 2 (8×6 سانتی‌متر)
  2. سایز 3 (11×8 سانتی‌متر)
  3. سایز 5 (12×9 سانتی‌متر)
  4. سایز 7 (15×10 سانتی‌متر)
  5. سایز 20 (29×20 سانتی‌متر) این کالا به دلیل سایز بزرگ آن به تخم دایناسور نیز معروف است که در رنگ‌های مختلفی تولید شده است.

اشاره کنیم.

این شرکت همچنین توانسته است که با صادر کردن محصولات با کیفیت خود به کشور های همسایه و خاور میانه در بازار جهانی اسمی به جای بگذارد و همچنین برای کشور ایران ارز آوری بسیاری داشته باشد. این محصولات با استاندارد های جهانی و با بهترین مواد اولیه تولید میشوند که باعث شده طرفداران زیادی را جذب کند و همچنین با قیمت پایین محصولات خود، بازار ایران و خاورمیانه را در دست بگیرد. تخم مرغ شانسی های مجموعه تولیدی بازرگانی هدهد در تعداد متعددی رنگ و اندازه های مختلف تولید و عرضه میشوند.                      

منبع: https://hodhodtoybox.ir